مصطفی شعبان‌پور

قسمت ۲: گفت‌وگو با مصطفی شعبان‌پور سرپرست تیم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا

Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

از تمام پادگیر‌ها می‌توانید شنونده دی‌کست باشید

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای، مسائل اجتماعی است. بی‌توجهی به این مسائل، باعث تخریب جامعه در بلندمدت و ایجاد آسیب در آن می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها، به‌خصوص در سال‌های گذشته، به اهمیت این موضوع پی برده‌اند و به همین دلیل، دپارتمان مسئولیت اجتماعی شرکت یا CSR را در کسب‌وکار خود تاسیس کرده‌اند. معمولا اعضای این دپارتمان، با ایجاد طرح‌هایی برای حل مسائل و مشکلات اجتماعی مختلف جامعه، تلاش می‌کنند تا کیفیت زندگی را در جامعه و محیطی که خودشان و کارکنانشان در آن زندگی می‌کنند، بهبود ببخشند. همچنین انجام چنین پروژه‌هایی یک نوع ادای دین سازمان به مشتریان‌اش و قدردانی از آن‌ها هم محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا هم به عنوان یک کسب‌وکار دغدغه‌مند، بی‌تفاوت از کنار مسائل مختلفی که در جامعه‌اش رخ می‌دهد، عبور نکرده و در همین راستا، در دپارتمان CSR خود، اقدامات مختلفی را با هدف بهبود و توسعه جامعه انجام داده است.

در قسمت دوم از پادکست دی‌کست به سراغ مصطفی شعبان‌پور، سرپرست واحد مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا رفته‌ایم. در این قسمت علاوه بر اینکه با مصطفی آشنا می‌شویم تا ببینیم از کودکی تا امروز چه مسیری را طی کرده است، در مورد دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا هم صحبت می‌کنیم و او برایمان از وظایف این دپارتمان و پروژه‌های مختلف انجام شده در واحد مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا می‌گوید.

اگر علاقه‌مند به آشنایی با مصطفی و تجربیات او هستید و می‌خواهید بدانید واحد مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا تاکنون چه پروژه‌هایی را انجام داده است، این قسمت از پادکست دی‌کست را گوش دهید.

Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

اپیزود‌های دیگر

اپیزود 17

لبخندِ امید

شنیدن این اپیزود

اپیزود 16

فصل ۲ قسمت ۶ – از کنجکاوی تا رهبری در دنیای آی‌تی

شنیدن این اپیزود

دی‌کست مهسا علی‌طلب
اپیزود 15

فصل ۲ قسمت ۵ – از عشق به ادبیات تا حساس‌ترین تصمیم زندگی!

شنیدن این اپیزود

دی‌کست امیرارسلان نجاتی
اپیزود 14

فصل ۲ قسمت ۴ – صعود پله‌های ترقی با جوراب‌های رنگی – روایتی از زندگی امیرارسلان نجاتی

شنیدن این اپیزود

فرزاد پیوس دی‌کست
اپیزود 9

فصل ۲ قسمت ۳ – فرشاد نه! فرزاد پیوس – روایتی از زندگی فرزاد پیوس

شنیدن این اپیزود

پوریا رحیمی - دی‌کست
اپیزود 8

فصل ۲ قسمت ۲ – بر فرازِ نشیب‌های زندگی – روایتی از زندگی پوریا رحیمی

شنیدن این اپیزود