تسهیلات سفر و وام

تسهیلات سفر و وام

فرصت رشد و دیده‌شدن

فرصت رشد و دیده‌شدن

تسهیلات سلامت

تسهیلات سلامت

همکاری با حرفه‌ای‌ها

همکاری با حرفه‌ای‌ها

فرصت‌های شغلی دیجی‌کالا

همه واحدهای سازمانی
digikala

برای مشاهده فرصت‌های شغلی انتخاب شده در تیم تولید محتوا و حمل و نقل به وب‌سایت مشاغل عملیاتی مراجعه کنید.

مشاهده مشاغل عملیاتی
digikala

سئوالات متداول

چطور برای همکاری با دیجی‌کالا درخواست بدهم؟

در بخش «فرصت‌های همکاری» می‌توانید موقعیت‌های شغلی فعلی را ببینید و درخواست خود را ارسال کنید.

فرآیند جذب در دیجی‌کالا چگونه است؟

بعد از اینکه شما درخواست خود را ثبت کردید، همکارهای ما سوابق شما را بررسی می‌کنند. در صورتی که توانمندی‌های شما با نیازهای ما مطابقت داشته باشد، برای هماهنگ کردن زمان مصاحبه با شما تماس می‌گیریم. ما در دیجی‌کالا دو نوع مصاحبه داریم: مصاحبه منابع انسانی و مصاحبه فنی. در این مصاحبه‌ها شما هم فرصت دارید تا ما را ارزیابی کنید. بعد از طی کردن این مراحل، برای شما پیشنهاد حقوقی ارسال می‌کنیم و در صورت توافق، عضوی از خانواده دیجی‌کالا خواهید شد.

کار در دیجی‌کالا چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین مزیت ما فرهنگ سازمانی دوستانه و شفاف است که باعث می‌شود محیطی سرشار از همراهی، یادگیری و رشد سریع داشته باشیم. علاوه بر آن، مزایای مادی همکاری با دیجی‌کالا شامل برنامه‌های توسعه و دوره‌های آموزشی، دورهمی‌ها، تقدیرهای دوره‌ای، معاینات پزشکی، بیمه تکمیلی، و خرید قسطی از سایت نیز می‌شود.

از کجا می‌توانم آگهی‌های جذب در دیجی‌کالا را ببینم؟

ما با توجه به فرصت‌های همکاری مختلف، در کانال‌ها و سایت‌های گوناگونی آگهی می‌دهیم. به طور کلی می‌توانید آگهی‌های همکاری را در سایت فرصت‌های همکاری با ما، لینکداین دیجی‌کالا و اینستاگرام Digikala.Life ببینید.

چطور می‌توانم محیط کار و فرهنگ دیجی‌کالا را بیشتر بشناسم؟

در «صفحه اصلی» می‌توانید ارزش‌ها و هویت ما را بیشتر بشناسید. همچنین با دنبال کردن صفحه اینستاگرام Digikala.life می‌توانید بیشتر با محیط و فرهنگ کاری ما آشنا شوید.

آیا می‌توانم به طور همزمان برای چند فرصت همکاری درخواست بدهم؟

در یک بازه زمانی یکسان، بهتر است حداکثر برای ۳ فرصت همکاری درخواست ارسال کنید. در این صورت همکاران ما می‌توانند روی شناخت توانمندی‌های شما بیشتر تمرکز کنند.

برای اینکه بتوانم در یک حوزه با شما همکاری کنم، نیاز به مدرک مرتبط دارم؟

در دیجی‌کالا تجربه و دانش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و داشتن مدرک تنها معیار ما برای سنجش افراد نیست. مثلا در تیم تکنولوژی برنامه‌نویس‌های توانمندی با ما همکاری می‌کنند که مدرک مرتبط ندارند.

چطور متوجه شوم رزومه‌ام بررسی شده است؟

همکاران ما به محض دریافت رزومه شما آن را بررسی می‌کنند. اگر توانمندی‌های شما و شغل مورد درخواست با هم متناسب باشند، با شما تماس می‌گیریم. این فرآیند ممکن است تا دو ماه طول بکشد.

در چه موقعیت‌های شغلی جذب دارید؟

ما در دیجی‌کالا بیش از ۸۲۰ تنوع شغلی داریم و در مقاطع زمانی مختلف برای همکاری با افراد جدید مشتاقیم. این فرصت‌های همکاری به طور کلی در زمینه‌های برنامه‌نویسی و تکنولوژی، بازاریابی، بازرگانی و فروش، مالی، منابع انسانی، حوزه‌های حقوقی، تولید محتوا، امور مشتریان، حمل‌و‌نقل، انبار و عملیات هستند.

آیا امکان دورکاری وجود دارد؟

بله. تعداد زیادی از همکارهای ما در تیم‌های مختلف دورکار هستند. اما در بعضی از تیم‌ها مثل تیم عملیات، حضور همکار در شرکت ضروری است.